Po co inwestować w nowoczesną produkcję truskawek w Gruzji, skoro sąsiadem jest Turcja?
EastFruit cyklicznie publikuje analizę gruzińskiego rynku truskawek, gdzie lokalni producenci często komentują konkurencję cenową z truskawkami tureckimi i jej negatywny wpływ na lokalną produkcję, jednocześnie obserwujemy rozwój rynku, choć duże inwestycje w większości dotyczą produkcji w kontrolowanym środowisku, a nie na otwartym polu
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki