Spojrzenie wstecz na francuską kampanię truskawkową i przygotowania do sezonu 2024
Stowarzyszenie francuskich producentów truskawek zorganizowało doroczne walne zgromadzenie w dniach 23 i 24 listopada w departamencie Lot-et-Garonne. Różne tematy omawiane podczas tego wydarzenia obejmują zmianę nazwy, przegląd roku 2023, dostawy materiału roślinnego, produkty fitosanitarne, badania odmianowe, a także projekty i przygotowania do kampanii 2024.
©Strawberries of France

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki