Truskawki w handlu detalicznym na dużą skalę: czy to źle sprzedawać 10% mniej za 10% więcej?
W 22. tygodniu owoce i warzywa w ujęciu wagowym w wielkopowierzchniowych punktach sprzedaży detalicznej zrównały się z wartościami z 2022 r., podczas gdy Lcc nadal rosło. Wśród kanałów dyskontowych owoce i warzywa ponownie rosną po miesiącach stagnacji. W kategorii owoców i warzyw, truskawki przygotowują się do zakończenia większości kampanii. Bilans konsumpcji jest mocno ujemny (-10%), z

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Truskawki