Las Pinar utrzymuje swój wzrost w sprzedawanych odmianach.
Po całkowitym ustabilizowaniu uprawy i gdy za nieco ponad miesiąc zaczną pojawiać się pierwsze truskawki na półkach, EL PINAR podsumowuje kampanię sprzedaży sadzonek, która w tym roku

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Truskawki - z prasy