Spółdzielnia zmienia swoje truskawki marki własnej na 100 procent brytyjskie.
2024-04-23 15:00
Źródło:
Fruitnet.com
Spółdzielnia spożywcza przechodzi na 100 procent brytyjskich truskawek we wszystkich produktach swojej własnej marki, twierdząc, że jest to pierwsze takie działanie w brytyjskim handlu detalicznym.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Truskawki - z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem