Bonnysa rozszerza ofertę wartości dodanej
Kilka lat temu Bonnysa podjęła decyzję o ponownym skoncentrowaniu swojej podstawowej działalności w zakresie pomidorów na odmianach premium o wysokiej wartości dodanej, aby zabezpieczyć firmę na przyszłość w obliczu stale rosnącej konkurencji ze strony krajów trzecich. Sukces był tak duży, że firma zdecydowała się zainwestować w inne kategorie premium, w tym winogrona stołowe, owoce tropikalne oraz produkty świeże i gotowe.
To

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Winogrona