Debiut peruwiańskich winogron stołowych w Japonii okazał się wielkim sukcesem
Peruwiańskie winogrona po raz pierwszy trafiły na rynek japoński w sezonie 2023-24. Alejandro Cabrera, dyrektor generalny Provid, mówi, że debiutancka kampania była dużym sukcesem.
"Do piątego tygodnia wyeksportowaliśmy 300 000 skrzynek o wadze 8,2 kg", powiedział Cabrera portalowi FreshFruitPortal. "To ponad dwa miliony kilogramów, prawie 2500 ton wyeksportowanych z Peru do Japonii w pierwszym tygodniu".

EastFruit to platforma analityczna, która pomaga w rozwoju biznesu owocowo-warzywnego. Głównym celem tej platformy jest zwiększenie dochodów producentów poprzez bardziej efektywne produkcję, przechowywanie, przetwarzanie i marketing owoców i warzyw. EastFruit jest centrum wiedzy i doświadczenia dla wszystkich uczestników rynku owocowo-warzywnego w Europie Wschodniej, Kaukazie i Europie Środkowej.
Portal jest skierowany do producentów owoców i warzyw, małych i średnich rolników, producentów soków owocowych i warzywnych, przetwórstwa owocowo-warzywnego, eksporterów, importerów, sieci supermarketów, dostawców sadzonek, nasion, technologii i sprzętu oraz stowarzyszeń i związków producentów owoców i warzyw, struktur państwowych i dostawców usług i produktów dla sektora rolniczego. W skrócie dla wszystkich uczestników biznesu owocowo-warzywnego.
Zobacz więcej: Winogrona