Eksport peruwiańskich winogron spadnie w tej kampanii o ponad 10%.
Na trzy miesiące przed końcem kampanii eksportowej peruwiańskich winogron stołowych, która rozpoczęła się w sierpniu i trwa zazwyczaj do kwietnia, sektor eksportowy spodziewa się spadku wolumenu eksportu o ponad 10% w stosunku do poprzedniego sezonu, głównie z powodu zmian klimatycznych, które negatywnie wpłynęły na produkcję. Prawdziwy wpływ na produkcję spodziewany jest pod koniec kampanii.
Alejandro

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Winogrona