Eksport peruwiańskich winogron stołowych wzrósł o 40% w pierwszym kwartale kampanii
Eksport winogron nadal rośnie. W pierwszych trzech miesiącach kampanii 2023-2024 (październik-grudzień) eksport wyniósł 1,058 mld USD, czyli o 40% więcej niż 753 689 000 USD osiągnięte w tym samym okresie kampanii 2022-2023, według Peruwiańskiego Stowarzyszenia Eksporterów (ADEX).
"Wynik ten jest częściowo spowodowany przyspieszeniem kampanii w północnej i południowej części kraju
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Winogrona