Joytree współpracuje z National Geographic, aby opowiedzieć historie o winogronach Shine Muscat
W dniu 3 lipca, Joytree, nowa marka Joy Wing Mau Fruit Technologies Group, współpracowała z uznanym na całym świecie magazynem i grupą medialną National Geographic i wydała krótki film dokumentalny, który opowiada o winogronach Shine Muscat i regionach ich produkcji.
Z "naturą, miłością i dzieleniem się" jako podstawowymi wartościami marki, Joytree poświęca się dostarczaniu wysokiej jakości owoców
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Winogrona