Las abejas sin aguijón están haciendo su camino en la agricultura italiana.
Włoska konsumpcja winogron wzrosła o 17% pod względem objętości w 2023 roku w porównaniu do 2022 roku, zajmując 8. miejsce pod względem objętości i 6. miejsce pod względem wartości. To znaczący wzrost, biorąc pod uwagę że cała kategoria owoców wzrosła zaledwie o 3%. Podczas targów LUV, SG Marketing szeroko omawiał

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Winogrona