Marka winogron promowana w kampanii marketingowej omnichannel w dużym amerykańskim sklepie
2024-06-12 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W ramach swojego ciągłego zaangażowania i inwestycji w społeczność licencjobiorców oraz partnerów handlowych detalicznych, Sun World International współpracowało z firmą Giant Eagle, Inc. w Stanach Zjednoczonych przy kampanii marketingowej omnichannel zachęcającej klientów do wypróbowania i zakupu winogron stołowych marki Autumncrisp® we wszystkich sklepach.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Winogrona
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



