"Nasze winogrona stołowe ARRA™ Red Factor olśniły Berlin"
Na początku tego miesiąca półki stoiska ARRA w Berlinie obfitowały w świeże winogrona z Brazylii, RPA i po raz pierwszy z Indii. Nomi Karniel-Padan, dyrektor handlowy Grapa Varieties, z dumą mówi: "Bardzo wczesne ARRA Honey Pop™ z Republiki Południowej Afryki przyciągnęło szczególną uwagę wielu uczestników targów, podczas gdy nasze winogrona stołowe ARRA Red Factor olśniły Berlin.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Winogrona