Peru rozpoczął kampanię winogronową na sezon 2024/25 z nadziejami na poprawę sytuacji na nowych rynkach.
2024-11-11 10:00
Źródło:
Fruitnet.com
To szczególne cel uwzględnia fakt, że nowy rynek został otwarty, na przykład w Ekwadorze, który już jest zaopatrywany w produkty z północnego Peru, oraz istnienie innych rynków, takich jak Azja, a szczególnie Japonia, która została otwarta w 2023 roku, gdzie miał miejsce proces nauki.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Winogrona
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem