Promocja kalifornijskich winogron w sprzedaży detalicznej
Promocje detaliczne zajmą ważne miejsce w kampanii marketingu eksportowego Kalifornijskiej Komisji Winogron Stołowych w 2023 roku.
Kampania skupi się na 16 rynkach docelowych. Rynki te stanowiły 94,4 procent wielkości eksportu branży w 2022 roku (od czerwca do grudnia).
Eksport do Salwadoru, Hongkongu, Indonezji, Meksyku, Nowej Zelandii i Wietnamu wzrósł w obu
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Winogrona