"Przejęcie pozwala nam rozszerzyć nasz globalny zasięg w Azji, w szczególności w Chinach"
Konsumenci w Azji, Stanach Zjednoczonych i Europie skorzystają na niedawnym przejęciu Verfrut przez Unifrutti, koncentrując się na wprowadzeniu na te rynki szerokiej gamy owoców. Mohmed Elsarky, dyrektor generalny Unifrutti, mówi: "Przejęcie jest zgodne z naszym strategicznym celem rozszerzenia globalnego zasięgu w Azji, zwłaszcza w Chinach. Bycie liderem w produkcji winogron stołowych i wiśni zwiększa naszą zdolność do obsługi tych rynków.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Winogrona