Region Murcji miał pozytywną kampanię winogron stołowych z "rozsądnymi" cenami
Według Joaquína Gómeza, prezesa wykonawczego Stowarzyszenia Producentów i Eksporterów Owoców i Winogron Stołowych Murcji (Apoexpa), kampania w Murcji przebiegła normalnie. Region wyprodukował 260.000 ton, podaż była stabilna - z wyjątkiem pewnych zmian spowodowanych wysokimi temperaturami we wrześniu - a ceny były rozsądne, więc sektor wygeneruje szacunkowy dochód w wysokości 400
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Winogrona