SNFL ujednoliciła swoje partnerstwa w celu integracji z IFG
Special NewFruit Licensing (SNFL), firma rozwijająca nowe odmiany winogron murcjańskiego tytana AM Fresh, zjednoczyła dwie spółki, z którymi działała, aby usprawnić procesy i ułatwić zarządzanie.
Jednostka produkcyjna, która była skoncentrowana w Special NewFruit Licensing Mediterráneo SLU, spółce założonej w 2002 r. z kapitałem zakładowym w wysokości 6 mln euro, została
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Winogrona