Winogrona bezpestkowe nadal rosną
Winogrona bez pestek nadal zdobywają udział w rynku. "Jest to nowy trend konsumencki, który staje się coraz bardziej widoczny we Francji, co zmusza Banagrumes do dalszego rozwijania swojej oferty w tym kierunku. Po wprowadzeniu w zeszłym roku ekskluzywnej marki Mr Phil, która ucieleśnia tę transformację rynku winogron, hurtownik dodał ostatnio cztery nowe bezpestkowe referencje: Autumn Crisp,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Winogrona