Bloom Fresh planuje przetestować swoje drzewa wiśniowe o niskim zapotrzebowaniu na kolor w Ameryce Południowej.
Bloom Fresh, firma powstała w wyniku niedawnego połączenia firm SNFL i IFG, zorganizowała dzień pola w Tabalí (Ovalle, region Coquimbo), aby zaprezentować swoje nowe odmiany wiśni o niskich wymaganiach chłodniczych, które zdołały wydać wczesne owoce, mimo że warunki pogodowe spowodowane zjawiskiem El Niño nie były korzystne dla wielu sadów.
Bloom Fresh ma na swoim koncie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Wiśnie