Francja: CTIFL prezentuje wyniki badań branży wiśniowej.
2024-07-16 13:00
Źródło:
Fruitnet.com
Dla kampanii 2024 stwierdzono, że zmienne warunki klimatyczne pokrzyżowały plany, ale wyższe ceny na kilogramy nie zahamowały konsumpcji, dodatkowo obfite opady deszczu uzupełniły rezerwy wód gruntowych.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem