Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Rosja przejmuje ukraińską markę "Melitopolska wiśnia" i sygnalizuje dalszą ekspansję.

2024-07-16 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Rosja przejęła ukraińską markę "Wiśnia z Melitopola", co zostało zgłoszone przez rosyjską agencję informacyjną TASS. 12 lipca Rospatent, rosyjska Federalna Służba Własności Intelektualnej, ogłosił, że "Wiśnia z Melitopola" stała się pierwszą regionalną marką z nowych terytoriów Rosji.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem