„Za około 15 dni będziemy mieć owoce o kalibrze powyżej +32 dostępne do sprzedaży w tackach.”
2024-05-13 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Kampania wiśniowa rozpoczęła się w Estremadurze i jak dotąd perspektywy są dobre, chociaż, jak zawsze, wszyscy z uwagą obserwują pogodę. Producenci w dolinach północnej Kaceres nie zapomnieli o wpływie, jaki miały ciężkie deszcze pod koniec maja i na początku czerwca na poprzednią kampanię, gdy aż do
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



