Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Polska żywność jest słabo promowana

2010-02-01 00:00
Zdaniem sekretarz generalnej Krajowej Unii Producentów Soków (KUPS) nie istnieje strategia promocji polskiej żywności. Pani Barbara Groele powiedziała serwisowi portalspozywczy, że dotychczas nie stworzono kompleksowej i długookresowej strategii  promocji polskiej żywności, która w sposób planowy i systemowy objęłaby całość zagadnień związanych z reklamą i ochroną polskiej żywności tak na rynku krajowym jak i w eksporcie. 

Zdaniem pani Groele działania promocyjne nie były koordynowane między poszczególnymi resortami, dlatego też efekty były mizerne. Tylko powstanie spójnych strategii zwiększy efektywność inicjatyw podejmowanych przez Rząd RP jak i samych przedsiębiorców, którzy są coraz bardziej świadomi i chętni do włączania się w inicjatywy lobbowania i promocji polskich marek, gdyż konsumenci wybierają właśnie te produkty, o których coś wiedzą, nawet jeśli ta wiedza pochodzi jedynie z reklam.

Zdaniem sekretarz KUPS wniosek jest jeden – aby sprzedawać więcej polskiej żywności, zarówno w kraju jak i za granicą, trzeba ją promować.
 
Więcej na ten temat przeczytasz w portaluspozywczym.pl

Źródło: portalspozywczy.pl


Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem