Promocja polskich jabłek w Rosji i na Ukrainie
Z inicjatywy Związku Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej w przyszłym roku ruszy kampania promująca europejskie, w tym również polskie, jabłka w Rosji oraz na Ukrainie. Partnerami kampanii jest Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych i Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Związek Sadowników ubiega się o dofinansowanie kampanii ze środków unijnych. Zgodnie z procedurą dotyczącą kampanii kierowanych na rynki trzecie w ostatnich dniach marca do Agencji Rynku Rolnego została złożona koncepcja kampanii.
Kampania „Jabłka Każdego Dnia” będzie trzyletnim projektem, prowadzonym równolegle w Rosji i na Ukrainie. Zaplanowane działania promocyjne i informacyjne mają na celu przekonać rosyjskich i ukraińskich konsumentów, że jabłka produkowane w krajach Unii Europejskiej, w tym w Polsce, wyróżniają się wysoką, jakością i doskonałym smakiem. Popularyzacja jabłek, jako świeżych, naturalnych, dostępnych i łatwych w konsumpcji owoców, przy jednoczesnym wzmocnieniu pozytywnego wizerunku jabłek europejskich, w wymiarze biznesowym ma za zadanie przyczynić się do wzrostu eksportu unijnych jabłek na rynki wschodnie.
Czytaj więcej
Źródło: polskiesadownictwo.pl