Propagowanie mrożonek
Stowarzyszenie Mrożonej Żywności, wnioskodawca kampanii „Mrożonki Pełne Natury”, już po raz drugi podjęło wysiłki by przełamać dominujący w Polsce stereotyp, że owoce i warzywa przetworzone (mrożone) tracą walory odżywcze i smak.
W kampanii skierowanej do konsumentów przekonują ich o tym, że zamrożone jest tak dobre jak świeże. Celem kampanii jest przede wszystkim zmiana postrzegania przetworzonych (mrożonych) owoców i warzyw przez konsumentów. Edukowanie konsumentów, uświadamianie im zdrowego aspektu produktów profesjonalnie zamrożonych, czy wykreowanie mody na mrożonki poprzez reklamę i promocję powoduje, iż konsumenci coraz chętniej sięgają po mrożone warzywa i mieszanki, a ich menu poszerza się o potrawy z całego świata. Przetworzona żywność umożliwia szybkie przygotowanie bogatych w wartości odżywcze i smacznych sałatek, przystawek spożywanych na surowo, półproduktów do zup i składników do drugich dań.
Dwuletnia kontynuacja kampanii "Mrożonki Pełne Natury" umożliwi dalsze rozpowszechnianie informacji i budowanie pozytywnego wizerunku owoców i warzyw przetworzonych (mrożonych) w oparciu o:
- jakość, zdrowie, smak, naturalność, wygodę i szybkość przygotowania,
- przełamywanie stereotypów postrzegania kategorii jako mało wartościowej pod względem
odżywczym, smakowym i jakościowym.
Źródło: fresh-market.pl, za Stowarzyszeniem Mrożonej Żywności
Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl