Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Propagowanie mrożonek

2008-06-17 00:00

Stowarzyszenie Mrożonej Żywności, wnioskodawca kampanii „Mrożonki Pełne Natury”, już po raz drugi podjęło wysiłki by przełamać dominujący w Polsce stereotyp, że owoce i warzywa przetworzone (mrożone) tracą walory odżywcze i smak.

W kampanii skierowanej do konsumentów przekonują ich o tym, że zamrożone jest tak dobre jak świeże. Celem kampanii jest przede wszystkim zmiana postrzegania przetworzonych (mrożonych) owoców i warzyw przez konsumentów. Edukowanie konsumentów, uświadamianie im zdrowego aspektu produktów profesjonalnie zamrożonych, czy wykreowanie mody na mrożonki poprzez reklamę i promocję powoduje, iż konsumenci coraz chętniej sięgają po mrożone warzywa i mieszanki, a ich menu poszerza się o potrawy z całego świata. Przetworzona żywność umożliwia szybkie przygotowanie bogatych w wartości odżywcze i smacznych sałatek, przystawek spożywanych na surowo, półproduktów do zup i składników do drugich dań.

Dwuletnia kontynuacja kampanii "Mrożonki Pełne Natury" umożliwi dalsze rozpowszechnianie informacji i budowanie pozytywnego wizerunku owoców i warzyw przetworzonych (mrożonych) w oparciu o:

  • jakość, zdrowie, smak, naturalność, wygodę i szybkość przygotowania,
  • przełamywanie stereotypów postrzegania kategorii jako mało wartościowej pod względem
    odżywczym, smakowym i jakościowym.

    Źródło: fresh-market.pl, za Stowarzyszeniem Mrożonej Żywności

    Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem