Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Unijne wsparcie promocji żywności

2011-04-21 00:00
Na wsparcie Komisji Europejskiej czeka pięć polskich programów promocyjnych za ok. 60 mln zł. Polska ma na swoim koncie 12 kampanii promujących żywność, do których dołożyła się Komisja Europejska. Ich łączny budżet wynosi 33,3 mln euro, czyli ponad 130 mln zł.- informuje portal rp.pl  Wkrótce mogą dołączyć do nich kolejne programy. Związek Sadowników RP chce zachęcać Rosjan i Ukraińców do jedzenia jabłek. Wartość zaplanowanej przez niego kampanii informacyjnej wynieść ma ok. 16 mln zł.

W połowie tego roku, po uzyskaniu akceptacji Agencji Rynku Rolnego, wnioski producentów makaronów i sadowników trafią do Brukseli. Wówczas będzie już wiadomo, czy Komisja Europejska zaakceptowała trzy polskie wnioski dotyczące akcji promocyjnych na rynku wspólnotowym. Ich łączna wartość wynosi ok. 38 mln zł. Dotyczą spożycia drobiu, oleju rzepakowego oraz owoców i warzyw. W przypadku tych ostatnich chodzi o kontynuację kampanii „5 x dziennie owoce i warzywa", którą za łącznie ok. 2 mln zł zrealizowała Krajowa Unia Producentów Soków.

Czytaj więcej

Źródło: rp.pl

Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem