Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Unikatowy program partnerski Carlsberga

2012-01-26 08:00
Źródło: fresh-market.pl (jbg)

Carlsberg do programu partnerskiego Beer ready for 2012 zaprasza lokale z całej Polski, które w swojej ofercie mają piwa z portfolio firmy. W inicjatywie bierze udział już ponad 500 punktów gastronomicznych, które regularnie uczestniczą w losowaniu nagród. Szanse każdego lokalu na wygraną rosną w zależności od ilości sprzedanych piw Carlsberg. Wśród nagród są gadżety związane z UEFA EURO 2012™ w tym telewizory, projektory, stoły do piłkarzyków, a także pufy w kształcie piłek oraz wykładziny imitujące murawę. Oprócz tego, lokale po spełnieniu odpowiednich warunków, otrzymują zestaw nagród gwarantowanych także związanych z nadchodzącymi Mistrzostwami.

Unikatowość programu polega na tym, że jego benficjentami są także konsumenci. Dodatkowym atutem uczestniczenia w Beer ready for 2012 jest możliwość wprowadzenia promocji konsumenckiej w lokalu, w której do wygrania oprócz piwa Carlsberg są bilety na UEFA EURO 2012™ z pakietem VIP. Carlsberg jako oficjalny sponsor Mistrzostw Europy posiada wyłączne prawo do nagradzania swoich konsumentów wejściówkami na mecze. Każdy klient przy zakupie dwóch piw otrzymuje zdrapkę, z której kod wysłany sms’em bierze udział w losowaniu. Do tej pory już 40 osób stało się szczęśliwymi posiadaczami biletów na Mistrzostwa, a co tydzień kolejne dwie osoby wygrywają.  

Szczegóły programu znajdują się na stronie http://euro2012.carlsberg.pl

Słowa kluczowe: handel
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem