AMI: Biała kapusta jako alternatywa promocyjna
Przy obecnej ogólnie napiętej sytuacji podażowej w asortymencie warzyw, niemiecka kapusta biała wysuwa się bardziej na czoło działań promocyjnych. Od tygodni intensywność reklam z tym warzywem towarowym jest wysoka i nakręca popyt.
Sieciom supermarketów i dyskontom brakuje warzyw importowanych z rejonów produkcji zimowej ze względu na napiętą sytuację podażową
.
Wydawnictwo Fruchthandel to międzynarodowe przedsiębiorstwo medialne z siedzibą w Düsseldorfie. Jego głównym zainteresowaniem jest tematyką świeżych owoców i warzyw - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż do konsumentów.
Korzenie Fruchthandel sięgają roku 1916, kiedy to powstało specjalistyczne czasopismo "Früchtehandel", obecnie znane jako "Fruchthandel Czasopismo ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku w języku niemieckim, dzięki wysokiej fachowości, aktualności i zaangażowaniu w tematykę owoców i warzyw. Oprócz tygodnika "Fruchthandel Magazin" wydaje specjalne wydanie krajowe i tematyczne, roczny przewodnik branżowy oraz codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".