Czy marki są przydatne w ogrodnictwie?
2024-06-05 00:00
Źródło:
Floraldaily.com
Podczas niedawno odbytego wydarzenia NIMA Horticulture, centralne pytanie brzmiało: "Branding czy nie branding?" Fred van der Hoeven (Royal Flora Holland), Ruud Boer (Brand Expert BV) i Mattijs Bodegom (Koppert) dostarczyli ponad 130 specjalistom od marketingu w branży ogrodniczej różnych spostrzeżeń i praktycznych przykładów.
Floraldaily.com

FloralDaily.com to platforma internetowa dostarczająca globalne wiadomości o branży kwiatowej. Zawiera szeroki zakres tematów związanych z hodowlą, uprawą, informacjami rynkowymi, wydarzeniami i innowacjami w sektorze kwiatowym. Jest to wszechstronne źródło dla profesjonalistów i entuzjastów, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami, rozwojem i możliwościami w branży kwiatowej.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem