Od płatków po zyski: 6 strategii marketingu kwiatów dla pokolenia Z.
2024-08-27 00:00
Źródło:
Floraldaily.com
Marketing kwiatów dla pokolenia Z może wydawać się trudne na początku, ale może być to zabawne i kreatywne wyzwanie. Urodzeni między 1997 a 2012 rokiem, ci ludzie są pierwszym pokoleniem, które dorastało z internetem i mediami społecznościowymi, dlatego ważne jest uwzględnienie tego podczas marketingu do nich. Oto kilka innowacyjnych
Floraldaily.com

FloralDaily.com to platforma internetowa dostarczająca globalne wiadomości o branży kwiatowej. Zawiera szeroki zakres tematów związanych z hodowlą, uprawą, informacjami rynkowymi, wydarzeniami i innowacjami w sektorze kwiatowym. Jest to wszechstronne źródło dla profesjonalistów i entuzjastów, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami, rozwojem i możliwościami w branży kwiatowej.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem