Program detaliczny w okresie letnim zwiększa świadomość klientów centrum ogrodniczego.
2025-06-12 00:00
Źródło:
Floraldaily.com
W tym miesiącu Monrovia świętuje lato kampanią Heat Lovers, która ma na celu zwiększenie świadomości konsumentów i zwiększenie sprzedaży odmian roślin, które dobrze rosną w upale. Krajowy program marketingowy Monrovia może wyróżnić dane miejsce sprzedaży w oczach nowych klientów-amatorów ogrodnictwa. "Najlepsze jest to,...
Floraldaily.com
FloralDaily.com to platforma internetowa dostarczająca globalne wiadomości o branży kwiatowej. Zawiera szeroki zakres tematów związanych z hodowlą, uprawą, informacjami rynkowymi, wydarzeniami i innowacjami w sektorze kwiatowym. Jest to wszechstronne źródło dla profesjonalistów i entuzjastów, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami, rozwojem i możliwościami w branży kwiatowej.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



