Przemyślenie zapachu jako szansy marketingowej dla florystyki
2025-06-04 00:00
Źródło:
Floraldaily.com
W miarę zbliżania się branży kwiaciarstwa do 2025 roku jedno staje się jasne: oczekiwania konsumentów ewoluują, a następna fala wzrostu może pochodzić z miejsc, których jeszcze w pełni nie zbadaliśmy. Jednym z tych miejsc jest zapach. W jednym z ostatnich odcinków programu The Bloom Show, dr Melinda Knuth, Asystentka
Floraldaily.com

FloralDaily.com to platforma internetowa dostarczająca globalne wiadomości o branży kwiatowej. Zawiera szeroki zakres tematów związanych z hodowlą, uprawą, informacjami rynkowymi, wydarzeniami i innowacjami w sektorze kwiatowym. Jest to wszechstronne źródło dla profesjonalistów i entuzjastów, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami, rozwojem i możliwościami w branży kwiatowej.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem