Wewnątrz transformacji kwitnącego rynku kwiatów w M&S
2025-06-06 00:00
Źródło:
Floraldaily.com
Dla tak cenionej brytyjskiej instytucji jak M&S, posiadanie marki kwiatów, która zanikła w tle jej ruchliwego Foodhallu, stanowiło istotną przegapioną szansę. Głównym celem firmy było podniesienie marki, aby odpowiadała wysokiej jakości samych kwiatów. Ten cel był
Floraldaily.com

FloralDaily.com to platforma internetowa dostarczająca globalne wiadomości o branży kwiatowej. Zawiera szeroki zakres tematów związanych z hodowlą, uprawą, informacjami rynkowymi, wydarzeniami i innowacjami w sektorze kwiatowym. Jest to wszechstronne źródło dla profesjonalistów i entuzjastów, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami, rozwojem i możliwościami w branży kwiatowej.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem