Aktywne opakowania z 1-MCP redukują odpady z produktów spożywczych.
2025-06-24 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Globalne marnotrawstwo jedzenia, szacowane na ponad 1 bilion dolarów rocznie, nadal stanowi poważne wyzwanie dla dostawców świeżych produktów spożywczych, zwłaszcza w zarządzaniu zepsuciami i utrzymaniu rentowności. Technologie aktywnego pakowania zaczynają być postrzegane jako potencjalne rozwiązanie. Jednym z takich rozwiązań jest rozwój Vidre+
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem