Aldi zwiększyło sprzedaż świeżych produktów spożywczych o 23% w 2024 roku.
2025-05-15 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W 2024 roku Aldi zwiększyło sprzedaż świeżych produktów spożywczych w Hiszpanii o 23%, umacniając tym samym swoje zaangażowanie w tę kategorię. Według Kantar Worldpanel, ceny tych produktów były o 12,5% niższe od średniej branżowej, co pozwoliło zaoszczędzić 258,16 euro w porównaniu ze średnią koszyka zakupowego na rynku.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem