Asda: Jeden z największych transakcji technologicznych w brytyjskiej branży detalicznej
2025-09-23 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Lidl prezentuje nową globalną kampanię marki: „Lidl. Więcej wartości.” Dyskont Lidl uruchomił nową globalną kampanię marki - zatytułowaną „Lidl. Więcej wartości.” - która zostanie wprowadzona we wszystkich 31 rynkach. W Niemczech, w kraju pochodzenia firmy, kampania używa hasła „Lidl lohnt sich.”
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



