Bloom Fresh wyznacza nowego dyrektora ds. marketingu
2024-04-18 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Bloom Fresh™ mianuje Fiachrę Moloneya na stanowisko dyrektora ds. marketingu (CMO). Moloney posiada ogromne doświadczenie w budowaniu marki i tworzeniu wartości kategorii, pracując wcześniej z renomowanymi markami takimi jak PG Tips, Lipton, Gillette, Dove i Pringles podczas swojej pracy w firmie Procter & Gamble.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem