Carrefour: Klienci kupują więcej produktów organicznych i markowych w III kwartale
2024-10-24 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Republika Czeska: Kaufland dąży do osiągnięcia netto zerowych emisji do 2050 roku. Kaufland dołączył do swojego partnera z grupy Schwarz, Lidla, ogłaszając plany osiągnięcia stanu netto zerowego do 2050 roku we wszystkich obszarach swojego łańcucha wartości, włączając emisje zakresu 3. Źródło: esmmagazine.com. Grupa FairPrice pierwsza w Singapurze w testowaniu pojazdów autonomicznych.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem