Minimum reklam. Maksimum konkretów o cenach owoców i warzyw.

Subscribe now!

Carrefour: Słabszy wzrost sprzedaży w trzecim kwartale spowodowany cięciami cen we Francji

2025-10-23 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Dlaczego Stijn Martens (Hopr), prelegent na RetailDetail Night, nadal wierzy w potencjał sklepów internetowych. Przedsiębiorca Stijn Martens miał nadzieję uczynić pierwszy belgijski sklep internetowy Hopr sukcesem dzięki innowacyjnemu modelowi rynku. Na RetailDetail Night wyjaśnia, dlaczego uważa to za możliwe.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem