Carrefour wchodzi na rynek indyjski poprzez partnerstwo z grupą Apparel.
2024-09-10 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Grupa Carrefour chce zająć swoją pozycję w Indiach poprzez strategiczne partnerstwo franczyzowe z Apparel Group. Celem tego partnerstwa jest najpierw rozwinięcie marki na północy Indii, a następnie w całym kraju, z planowanym otwarciem pierwszych sklepów w Nowym Delhi w 2025 roku. Dzięki.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem