Carrefour zgodził się sprzedać swoją działalność przynoszącą straty we Włoszech.
2025-07-25 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Carrefour rozpoczyna kampanię „Wybierz lepiej”, aby promować zdrowe i zrównoważone zakupy w Kenii. Gigant handlowy Carrefour uruchomił nowy program „Wybierz lepiej”, zaprojektowany w celu umożliwienia kenijskim konsumentom dokonywania zdrowszych i bardziej zrównoważonych wyborów, które są atrakcyjne i dostępne. „Program sprawia, że
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem