Clarifruit zmienia nazwę na Clarifresh i uruchamia platformę samodzielnego rejestracji dla rynku małych i średnich przedsiębiorstw.
2025-01-13 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Firma Clarifruit ogłosiła dzisiaj, że zmieniła nazwę na Clarifresh i z dumą ogłasza dwa przełomowe kamienie milowe: rebranding, który rewolucjonizuje zarządzanie jakością we wszystkich kategoriach świeżych produktów spożywczych oraz wprowadzenie platformy samodzielnej rejestracji dla małych i średnich przedsiębiorstw (SMB).
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem