"Często wchodzimy do szopy, a to już wystarcza, żeby zainspirować zabawnie mały filmik"
2025-12-09 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Co tydzień Jorran van der Meijs zakłada swoją kurtkę w akwamarynkowych barwach domu, aby nagrać vlog dla kanałów mediów społecznościowych firmy BE Fresh Produce. "Ponieważ wideo i media społecznościowe są obecnie sposobem dotarcia do dużej grupy ludzi, zaczęliśmy to robić. Zaczęliśmy nagrywać filmy co tydzień."
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



