Czy zrównoważony rozwój wciąż jest wyborem, czy staje się warunkiem zakupowym?
2024-07-03 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Całkowita sprzedaż żywności w Holandii wzrosła o 9,5% w 2023 roku. Sprzedaż niezależnych etykiet wzrosła znacznie bardziej, o 22%. Oferują one konsumentom zrównoważone opcje, ale niektóre marki o wysokiej jakości, takie jak On the Way to PlanetProof, są warunkami zakupu w supermarketach i nie zawsze widoczne dla konsumentów.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem