Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Czy zrównoważony rozwój wciąż jest wyborem, czy staje się warunkiem zakupowym?

2024-07-03 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Całkowita sprzedaż żywności w Holandii wzrosła o 9,5% w 2023 roku. Sprzedaż niezależnych etykiet wzrosła znacznie bardziej, o 22%. Oferują one konsumentom zrównoważone opcje, ale niektóre marki o wysokiej jakości, takie jak On the Way to PlanetProof, są warunkami zakupu w supermarketach i nie zawsze widoczne dla konsumentów.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem