"Dział świeżo krojonych produktów Eisberg skupi się na głównych rynkach w Niemczech, Austrii i Szwajcarii"
2025-08-13 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Grupa Bell Food utrzymuje się na trudnym rynku i nadal rośnie organicznie. W pierwszej połowie roku wolumeny sprzedaży wzrosły o 2,8% do 293,6 miliona ton. Dzięki temu wzrostowi wolumenu w całej Grupie, sprzedaż netto również wzrosła organicznie o 4,4% do
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem