eDoDigital, GreenMatch i Dataresultz łączą siły, aby uruchomić Fresh IQ.
2024-12-03 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Fresh IQ zostało niedawno wprowadzone jako nowa marka w sektorach florystycznym i świeżych produktów rolniczych. Marka powstała w wyniku połączenia firm WeDoDigital (WDD), GreenMatch i Dataresultz, w tym ich produktów: Datagrowers i Plantix. „Dzięki temu zamierzamy wesprzeć wszystkie firmy w branży florystycznej i
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem