Europejscy dyskonty zyskały średnio 2% udziału od czasu stagnacji spowodowanej Covid-19.
2024-06-14 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W zaledwie kilka lat od zastoju spowodowanego przez Covid, europejscy dyskonty zwiększyły swoją imponującą średnią udziału o 2%. Ten wniosek pochodzi z raportu „The State of Grocery Retail 2024 – Europe”, stworzonego przez McKinsey & Company oraz EuroCommerce we współpracy z Europanel. Ten wzrost jest
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem