"Europejscy konsumenci wciąż błędnie kojarzą kolor owocu z jego słodyczą"
2024-12-10 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Na początku października, wraz z końcem późnej sezonu dyni w Madrycie i Kastylii-La Mancha, rozpoczął się sezon importu dla hiszpańskich firm specjalizujących się w tej owocu, które obsługują swoich klientów przez cały rok, takich jak SAT Hermanos Agudo Contreras, lepiej znany pod nazwą.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem