Fairtrade rozpoczyna globalną kampanię, aby dać rolnikom możliwość wyrażenia swoich głosów.
2024-05-14 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Z okazji Światowego Dnia Sprawiedliwego Handlu, Fairtrade uruchamia ogólnoświatową kampanię mającą na celu zwrócenie uwagi na brak siły i wpływu w globalnych łańcuchach dostaw, które sprawiają, że rolnicy i pracownicy w krajach o niskich dochodach pozostają biedni. Kampania Make Your Mark, prowadzona w 10 rynkach, podkreśla moc.
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem